« ポリッジの栄冠 さよならグリーン・フリー・マーケット | トップページ | 二代目ステンレス・スティール水筒 »

I Am Not At War With Anyone  

I Am Not At War With Anyone  by Luka Bloom 31yltpeoazl__sl249__4

私は誰とも戦争していない

私は誰とも戦争していない

戦闘機よあっちへ行け

お前達は恐怖と恥辱を連れてくる

私は誰とも戦争していない

   私の愛をイラクへ そしてアメリカへ

   私の愛をイスラエルへ そしてパレスチナへ

   私達はひとつになってやっていける

   海と太陽の間で

   私は誰とも戦争していない

私には全ての人々と友達になる必要はない

でも全ての人々と平和に暮らしたい

この戦争への突入は間違いだ

だから私はこの歌を歌う

私は誰とも戦争していない

私は誰とも戦争していない

   私は誰とも戦争していない

   私は誰とも戦争していない

   戦闘機よあっちへ行け

   お前達は恐怖と恥辱を連れてくる

   私は誰とも戦争していない

I am not at war with anyone
I am not at war with anyone
Go away warplanes
You bring fear and shame
I am not at war with anyone

I give my love to Iraq, and to America
I give my love to Israel, and to Palestine
We could live as one
Between the sea and sun
I am not at war with anyone

I don't need to be friends with everyone
But I'd like to live in peace with everyone
This rush to war is wrong
And so I sing this song
I am not at war with anyone
I am not at war with anyone

I am not at war with anyone
I am not at war with anyone
Go away warplanes
You bring fear and shame
I am not at war with anyone
I am not at war with anyone

© 2003 Luka Bloom

« ポリッジの栄冠 さよならグリーン・フリー・マーケット | トップページ | 二代目ステンレス・スティール水筒 »

Luka Bloom」カテゴリの記事

ひとりごと」カテゴリの記事

平和と愛と」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

« ポリッジの栄冠 さよならグリーン・フリー・マーケット | トップページ | 二代目ステンレス・スティール水筒 »

プロフィール

  • プロフィールへ

私の音楽と本の棚

  • 私の本と音楽の棚へ

Twitter

あなたの肌は何を食べていますか?

  • Westlady_2

カテゴリー

マガ9

無料ブログはココログ